• Goedkoopste verzending
  • NL's grootste assortiment
  • Hoge groepskortingen
  • Tevredenheidsgarantie
  • Snelle en betrouwbare levering

Veel gestelde vragen

Heb je vragen? Wil je de geweldige feestavonturen met ons delen?

Ons customer service team staat altijd voor je klaar. Voordat je ons hals over kop gaat bellen zou het fijn zijn als je eerst de veel gestelde vragen leest. De kans is groot dat daar de antwoorden al tussen staan!

TIPS:

Via de chat heb je het snelst antwoord! Klik hier om te chatten!
– Wij zijn bereikbaar van 9.00u tot 17.00u.
– Ook op Facebook en Twitter zijn we actief. Als je iets leuks te melden hebt, houdt je vooral niet in.

Vraag 1: Hoe weet ik wat de juiste maat is?

De maten worden toegelicht op de productpagina. Je kunt de maten dus altijd aflezen in een maattabel. Als je twijfelt raden wij altijd een grotere maat aan. Mocht het nog steeds onduidelijk zijn dan kun je contact opnemen met één van onze medewerkers.

Vraag 2: Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als je het product aan je winkelwagen kan toevoegen is het product op voorraad. Als je order groter is dan 5 stuks is het raadzaam eerst te bellen voordat de order wordt geplaatst. Het telefoonnummer is 040 – 420 00 21.

Vraag 3: Kan ik mijn order cancellen?

Als de bestelling eenmaal is gedaan is het helaas niet mogelijk deze direct op de website te cancellen. Als je van de bestelling wilt afzien kun je met ons bellen of het doorgeven via de chat. Het telefoonnummer is 040 – 420 00 21.

Vraag 4: Hoe maak ik gebruik van kortingscodes?

Kortingscodes kunnen worden ingevoerd in de winkelwagen. Als je klikt op “vul hier je kortingscode in” opent er een veld. Als je hier de code invoert en op bevestigen drukt zal de korting worden verwerkt, uiteraard mits de code juist is.

Vraag 5: Hoe werkt de groepskorting?

De groepskorting wordt automatisch verwerkt als je meerdere producten besteld. Lekker makkelijk. 

Vraag 6: Hoe lang duurt het voordat ik het product ontvang?

Alle bestellingen die voor 16.00u worden geplaatst worden nog dezelfde dag verwerkt. Als producten op voorraad zijn gaan ze dezelfde dag nog op de post. Normaal gesproken ontvang je ze dan dus de volgende werkdag. Wanneer producten niet op voorraad zijn kan het zijn dat de levering iets langer op zich laat wachten. Bij elk product geven we een verwachtte datum op wanneer je het product zou moeten ontvangen. 

Vraag 7: Verzenden jullie ook internationaal?

Verzending naar het buitenland is geen probleem. Hiervoor hanteren wij onderstaande verzendkosten:

  • België € 5,95 (levertijd 1-2 werkdagen)
  • Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk € 6,95 (levertijd: 2-3 werkdagen)
  • Frankrijk, Engeland, Denemarken 7,95 (levertijd: 3-4 werkdagen)
  • Zwitserland, Schotland, Zweden, Finland, Noorwegen, Ierland, Spanje € 12,50 (levertijd: 4-5 werkdagen)

Vraag 8: Wat is het retourbeleid?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@compleetverkleed.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Vraag 9: Hoe kan ik producten retour sturen?


Voordat je producten retour stuurt vragen wij je contact op te nemen met info@compleetverkleed.nl. In je mail verzoeken we je het ordernummer te vermelden en de reden van retour. Wij sturen je vervolgens een retour adres toe. De kosten voor retouren worden niet door ons vergoed. Hierdoor kunnen we de verzending gratis aanbieden.

Vraag 10: Wanneer ontvang ik het betaalde bedrag retour?

Zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen worden deze gecheckt. Als alles netjes is wordt het bedrag direct geretourneerd. Wij streven er naar om alle bedragen binnen 1 á 2 werkdagen te hebben terug gestort.

Heeft u een klacht? Bezoek hier onze klachtenpagina

Atyourservice

Contact opties

Retouren: Compleet Verkleed

Nieuwe Emmasingel 12

5611 AM Eindhoven

Inschrijven Nieuwsbrief