• Goedkoopste verzending
  • NL's grootste assortiment
  • Hoge groepskortingen
  • Tevredenheidsgarantie
  • Snelle en betrouwbare levering

Klachten

We proberen het te voorkomen, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er klachten zijn. Om wat voor reden dan ook. Wij zullen altijd proberen deze altijd zo goed als mogelijk op te lossen. Wij raden aan om altijd eerst de veel gestelde vragen te lezen.  Mochten je vragen vervolgens nog niet beantwoord zijn kun je ons bellen of met ons chatten. Onze contactgegevens vind je hier

Klachten procedure

Klachten krijgen bij ons de hoogste prioriteit en zullen deze altijd op het moment van inzage in behandeling nemen. Aangezien ons aanbod 1 op 1 aansluit op een aankomend evenement snappen wij dat er meer aan de hand kan zijn dan de klacht alleen. Zodra wij een klacht binnen krijgen ontvangt u van ons een behandelingsmail voorzien van een klachtnummer. Binnen conversaties kunt u verwijzen naar het nummer zodat wij direct inzage hebben in de procedure. Uiteindelijk zullen we proberen om er gezamelijk uit te komen en u als klant tevreden te houden. 

Klachten in samenwerking met derden

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht melden

Contactformulier

Atyourservice

Klacht melden

Retouren: Compleet Verkleed

Nieuwe Emmasingel 12

5611 AM Eindhoven

Inschrijven Nieuwsbrief